Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Centrum Wiedzy o Tarnowie i Regionie
(1)
Czytelnia Naukowa
(2)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 18
(1)
Autor
Bar Tomasz
(2)
Ciołkoszowa Lidia (1902-2002)
(1)
Duda-Piechaczek Edyta
(1)
Giedroyc Jerzy (1906-2000)
(1)
Kielanowski Leopold Pobóg (1907-1988)
(1)
Ludwig Irena
(1)
Marszałek Nikodem
(1)
Nowakowski Zygmunt (1891-1963)
(1)
Opolski Stanisław
(1)
Stefańczyk Andrzej Piotr
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szula Barbara
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wójcik Paweł (psycholog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(11)
Francja
(1)
Język
polski
(12)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Motywacja
(2)
Archetyp (psychologia)
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Historia
(1)
Inwestycje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Mechanizmy obronne (psychologia)
(1)
Mnemotechnika
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Polacy
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjotechnika
(1)
Sukces
(1)
System wartości
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Uczenie się
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradniki
(3)
Czasopisma literackie
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne polskie
(1)
Gawęda
(1)
Opowiadania i nowele historyczne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Słuchowisko radiowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
„Rozpoczynając gawędy od czasów Mieszka i chrztu Polski, i dając zarys prehistorii, urywa autor swe opowiadania po powstaniu listopadowym na Wielkiej Emigracji. Pogarszający się stan zdrowia nie pozwolił mu na kontynuowanie radiowych programów. Po przerwie rozpoczął prelekcje o piśmiennictwie i kulturze polskiej. (…) Po pięcioletniej przerwie powrócił jeszcze Nowakowski do kontynuacji „Wieczorów pod dębem”, ale zdołał je tylko nieco rozszerzyć, doprowadzając gawędy do 1963 roku. Wydanie obecne, pierwsza publikacja w druku tych gawęd znakomitego pisarza ograniczyło się do pierwszej, bardziej skomplikowanej całości jego wykładów. Dysponując użyczonymi przez Rozgłośnię Radiową Radia Wolnej Europy oryginalnymi skryptami „Wieczorów pod dębem” wypuszczamy dzisiaj tego złocistego ptaka w świat, w szeroki świat czytelników, z gorącym życzeniem by gawędy te wzmacniały miłość do najpiękniejszych kart naszej historii (…)” /ze wstępu/
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 [Magazyn] (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Niereg.
Lipiec/sierpień 1987-2000, nr 10 = 637 (paźdz.).
Od 1992, nr 1/2 wyd.: Oficyna Wydawnicza Pomost.
Od 1991 ukazuje się legalnie.
Od 1995, nr 10 Warszawa : TOnAIL.
Zawartość zasobu Czytelnia Naukowa
1993, nr 1-12
1994, nr 1-12
1995, nr 1-12
Książka
W koszyku
Czy tego chcemy, czy nie, życie wymaga od nas ciągłego poszerzania wiedzy. Zapamiętywanie, bez względu na wiek, może być łatwiejsze i skuteczniejsze. Książka „Pamięć doskonała” i zawarte w niej 22 wartościowe lekcje sprawią, że nie będziesz mógł uwierzyć w osiągnięte rezultaty. Wyjątkowo praktyczne i motywujące podejście autorki do ćwiczenia pamięci oraz zawarte w publikacji rozgrzewki umysłowe i testy pomogą Ci maksymalnie wykorzystać pamięć w szkole, na studiach czy w pracy. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
14.05.2024-17.05.2024 Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330.322.12(083.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.767(438)"1989/..." (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.722.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94(438).082: [Czytelnia], 94(438).082 [Czytelnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panelu zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366.1 (1 egz.)
Czytelnia Specjalistyczna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISBN:
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej